GrachtenGalerie
trainingen klantenbedrijf_3trainingen klantenbedrijf_2

Trainingsworkshop ‘Verras je klant’

Wie bepaalt of jouw bedrijf een succes is of niet? Wie bepaalt of jouw bedrijf een succes blijft? Juist: je klant. Hoe vaak wordt er niet geroepen ‘de klant is koning’? Vaak – omdat het een waarheid is als een koe. Hoe kom je aan nieuwe klanten? En – nog belangrijker – hoe houd je die? Het antwoord is eigenlijk verrassend simpel: door de verwachtingen van je klant te overtreffen. En daar gaan wij het in deze trainingworkshop met jullie over hebben. Een ‘tevreden’ klant? Dat is niet goed genoeg. Je klant moet verrassend tevreden zijn! Dan pas ben je goed bezig.

Wat gaan jullie doen?

In de workshop ‘Verras je klant’ staat – hoe kan het ook anders - jullie klant centraal. Tijdens deze workshop wordt het geheim van de zeven gouden regels voor het omgaan met klanten onthuld… Hoe moet je omgaan met klanten? Hoe behoud je bestaande klanten? Hoe breng je die zo belangrijke mond-tot-mond reclame op gang? Hoe maak je van je klant een fan? Je ontdekt het tijdens deze trainingsworkshop! Theorie wordt afgewisseld met interactieve praktijkoefeningen. Aan het einde van deze workshop kunnen jullie als team direct aan de slag met het verbeteren van de klantgerichtheid en weten jullie hoe jullie uniek kunnen zijn in de ogen van de klant.

Speciale wensen?

Zoals gezegd: in deze workshop staat jullie klant centraal! Daarom neemt de trainer vooraf altijd even contact met jullie op voor wat meer achtergrondinformatie, zodat de trainingsworkshop exact op jullie wensen kan worden afgestemd.

Prijsinformatie

Aantal personen: 8 - 100
Tijdsduur: 2 uur

Prijs vanaf: € 50,00 excl. BTW P.P (€ 60,50 incl. BTW P.P)

Inclusief: Locatie en professionele begeleiding
Terug naar overzicht