Trainingsworkshop ‘futureproof team’


 “Change has never gone this fast and it will never be this slow again!

Over 10 jaar bestaat 50% van de huidige 500 Fortune bedrijven niet meer. De vraag is niet of maar wanneer het gebeurt. Anders organiseren en flexibel inspelen op veranderingen maakt het verschil om ook in de toekomst succesvol te kunnen zijn. Maar dit vraagt wel wat van jullie als organisatie. Klinkt makkelijk, maar het loslaten van bestaande stokpaardjes en het nieuwsgierig open blijven staan is geen automatisme bij de meeste organisaties. Daarnaast willen mensen wel veranderen, maar niet veranderd worden. En als je te laat schakelt moet je veranderen en dan heb je niet 1 maar 2 problemen te pakken. Tijd voor actie dus!

Instagram

Informatie


Aantal personen:

8-100

Tijdsduur:

2 uur

Prijs:

€ 50,00 excl. btw P.P. € 60,50 incl. btw P.P.

Inclusief:

Locatie en begeleiding

Wat gaan jullie doen?


In de workshop staat – hoe kan het ook anders – de toekomst centraal. Tijdens deze workshop kijken we naar de ‘klant van de toekomst’ en naar de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van digitale communicatie en robotisering. Theorie wordt afgewisseld met interactieve praktijkoefeningen. Aan het einde van deze workshop hebben jullie de eerste stappen gezet richting een futureproof bestaan en kunnen jullie als team direct aan de slag met de actie- & verbeterpunten.

Speciale wensen?


In deze workshop staat jullie toekomst centraal! Daarom neemt de trainer vooraf altijd even contact met jullie op voor wat meer achtergrondinformatie, zodat de trainingsworkshop exact op jullie wensen kan worden afgestemd.

Doelstelling:

  • Inzage in hoe snel het echt gaat!
  • Van reactief naar proactief naar predictief
  • Samen de schouders zetten onder de toekomst

Wat gaan jullie meemaken?

  • Reis naar de toekomst
  • Klanten en Klantcontacten in de toekomst
  • Hoe veranderbereid zijn jullie echt?
  • De eerste stap onderweg naar morgen!

Waarmee gaan jullie naar huis?

  • Inzicht in de huidige ontwikkelingen die leiden tot de toekomst
  • Jullie eigen antwoord op deze ontwikkelingen
  • Jullie eigen ‘futureproof’ actiepunten.